Det nya livet!

Första september börjar jag mitt nya jobb som HR-coordinator!! Jag är så himla glad och just nu mest lättad tror jag. Jag har varit nervös och orolig över att jag ska behöva gå flera månader utan jobb så det är otroligt skönt att det löste sig såpass snabbt, mycket snabbare än jag trodde. Det är ju trots allt bara tre veckor sen jag började leta jobb på allvar. Idag har jag dessutom varit på två olika intervjuer idag så jag är rätt trött just nu faktiskt.

Nu är det dags att packa den gamla bilen igen. Jag, T och såklart lilla cykeln ska till T's familj öve helgen. T's barndomsvänner är spridda över halva Europa och nu är de flesta hemma den här helgen så det ska bli kul att träffa alla igen =)

Uppdaterar mer efter helgen med bilder och så!
Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Himla glad att du redan har fått jobb. Helt otroligt efter bara 3-veckor.

Som papsen nämnde, roligt att du börjar skriva blogg då kan telefonsamtalen bli mera efektiv och dessutom roligt att läsa vad du skriver.

Papsens GPS slog fel i helgen, vi var i Stockholm och han helt enkelt åkte åt fel håll... ha ha även solen har sina fläckar.



2011-08-22 @ 10:35:40
Postat av: Karin L

2011-08-22 @ 12:29:40
Postat av: Karin L

Hej Carro,

kul att läsa vad du gör och hur ni har det! Grattis till jobbet också, måste kännas skönt att kunna slappna av med gott samvete :) just nu är jag också lite ledig under dagarna innan nya plugget drar igång på onsdag, känner igen känslan av rastlöshet...



Ha det toppen och hälsa T!

Kram

2011-08-22 @ 12:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0