Jämställdhet?

Sitter och researchar det stora konsultföretaget som jag ska besöka i eftermiddag. I Tyskland och Schweiz finns drygt 500 anställda och på listan över så kallade partners återfinns ETT kvinnligt namn... 1, ein, uno... EN kvinna!! Det gav mig i alla fall en bra fråga till intervjun och jag tror mig ha fler anledningar att få återkomma i detta ämne längre fram. Nu ska jag bara äta lunch och göra mig i ordning sedan är det dags att gå! Naglarna är fixade och skjortan strök T åt mig imorse innan han gick till jobbet. Jag fortsätter nämligen att hävda att jag inte "kan" stryka skjortor och T fortsätter lika envist att hävda att jag minsann kommer bli tvungen att lära mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0