Typiskt bra onsdag...

Jag bor nu officiellt i München! Det gick lättare än jag trott men jag fick såklart med mig ett papper med stämpel på som jag tydligen måste hålla reda på...

Idag har jag varit på ett bra yogapass och sen har jag mest solat. Yoga alltså... Och sen dagens middag som intogs på den näst närmsta Biergarten, Augustiner Keller. Löwenbräu ligger närmats. Vi bor nästan mitt bland de stora bryggerierna vilket såklart har sin fördelar men också en stor nackdel - att brygga öl luktar. Äckligt...
Längst bort: Augustiner Edelstoff från träfat (brutalt bra, men jag drack inte två liter öl själv...)
Mitten: Obatzda, en blandning av camenbert, limburger samt paprika, lök och kummin. Ni hör ju!
Närmast: Schweizer Wurstsalat. Fråga mig inte varför de kallar korv och emmenthaler för sallad men ja... Även det hör till en av favoriterna. Det är ju ändå gräslök och saltgurka i (som jag såklart petar bort), jag får trösta mig med att jag åt sallad till lunch...
Har ni haft en bra onsdag kompisar?!

Kommentarer
Postat av: pappsen

Lägger du ut fler sådana där bilder kommer jag sättande tillbaka till München på studs.....

2011-08-25 @ 10:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0